کرم ضد آفتاب بمالید !!!!!
تاريخ : 18 / 2 / 1392برچسب:, | 18:43 | نویسنده ی این پست : متین قربانی

 

قدر نیرو و زیبایی جوانیتان را بدانید، ولی اگر هم ندانستید، مهم نیست! روزی قدر نیرو و زیبایی جوانی تان را خواهید دانست که طراوت آن رو به افول گذارد . اما باور کنید تا بیست سال دیگر ، به عکسهای جوانی خودتان نگاه خواهید کرد و به یاد می آورید چه امکاناتی در اختیارتان بوده و چقدر فوق العاده بوده اید . آن طور که تصور می کردید چاق نبودید . همه چیز در بهترین شرایطش بوده تا شما احساس خوب داشته باشید .

نگران آینده نباشید . اگر هم دلتان میخواهد نگران باشید ، فقط این را بدانید که نگرانی همان اندازه مؤثر است که جویدن آدامس بادکنکی در حل یک مساله ی جبر .

مشکلات اساسی زندگی شما بی تردید چیزهایی خواهند بود که هرگز به مخیله ی نگرانتان هم خطور نکرده اند ، از همان نوعی که یک روز سه شنبه ی عاطل و باطل ناگهان احساس بد پیدا می کنید و نسبت به همه چیز بدبین میشوید ! 
 
با دل دیگران بی رحم نباشید و با کسانی که با دل شما بی رحم بوده اند  ، سر نکنید.

نخ دندان بکار ببرید .

عمرتان را با حسادت تلف نکنید . گاهی شما جلو هستید و گاهی عقب . مسابقه طولانی است و سر انجام خودتان هستید که با خودتان مسابقه میدهید .

ناسزا ها را فراموش کنید . اگر موفق به انجام این کار شدید راهش را به من هم نشان بدهید .

نامه های عاشقانه ی قدیمی را حفظ کنید . صورت حسابهای بانکی و قبضها  را دور بیاندازید .

اگر نمی دانید می خواهید با زندگیتان چه بکنید ، احساس گناه نکنید . جالبترین افرادی  که در زندگی ام شناخته ام در 22 سالگی نمی دانستند می خواهند با زندگیشان چه کنند . برخی از جالبترین چهل ساله هایی هم که می شناسم هنوز نمیدانند .

تا میتوانید کلسیم بخورید . با زانوهایتان مهربان باشید . وقتی قدرت زانوهای خود را از دست دادید کمبودشان را به شدت حس خواهید کرد .

ممکن است ازدواج کنید ، ممکن است نکنید . ممکن است صاحب فرزند شوید ، ممکن است نشوید . ممکن است در چهل سالگی طلاق بگیرید ، احتمال هم دارد که در هشتاد و پنجمین سالگرد ازدواجتان رقصکی هم بکنید. هرچه می کنید، نه زیاد به خودتان بگیرید، نه زیاد خودتان را سرزنش کنید. انتخابهای شما بر پایه ی 50 درصد بوده، همانطور که مال همه بوده .

دستورالعملهایی که به دستتان میرسد را تا ته بخوانید، حتی اگر از آنها پیروی نمی کنید .

از خواندن مجلات زیبایی پرهیز کنید . تنها خاصیت آنها این است که بشما بقبولانند که زشتید .

در شناخت پدر و مادر خود بکوشید . هیچ کس نمی داند که آنان را کی برای همیشه از دست خواهید داد . با خواهران و برادران خود مهربان باشید . آنها بهترین رابط شما با گذشته هستند و به گمان قوی تنها کسانی هستند که بیش از هر کس دیگر در آینده به شما خواهند رسید .

به یاد داشته باشید که دوستان می آیند و می روند ، ولی آن تک و توک دوستان جان جانی که با شما می مانند را حفظ کنید . برای پل زدن میان اختلافهای جغرافیایی و روشهای زندگی سخت بکوشید ، زیرا هرچه بیشتر از عمر شما بگذرد ، بیشتر پی می برید که به افرادی که در جوانی می شناختید محتاجید .

سفر کنید .

برخی حقایق لاینفک را بپذیرید : قیمتها صعود می کنند ، سیاستمداران کلک میزنند ، شما هم پیر میشوید . و آنگاه که شدید، در خیالاتتان به یاد می آورید که وقتی جوان بودید قیمتها مناسب بودند ، سیاستمداران شریف بودند، و بچه ها به بزرگترهایشان احترام میگذاشتند .

به بزرگترها احترام بگذارید .

توقع نداشته باشید که کس دیگری نان آور شما باشد . ممکن است حساب پس اندازی داشته باشید . شاید هم همسر متمولی نصیبتان شده باشد . ولی هیچگاه نمی توانید پیش بینی کنید که چه وفت کدام خالی میشود یا جاخالی می دهد .

خیلی با موهایتان ور نروید وگرنه وقتی چهل سالتان بشود ، شبیه موهای هشتاد ساله ها میشود .
 
دقت کنید که نصایح چه کسی را می پذیرید ، اما با کسانی که آنها را صادر می کنند بردبار و صبور باشید . نصیحت ، گونه ی دیگر غم غربت است . ارائه ی آن روشی برای بازیافت گذشته از میان تل زباله ها ، گردگیری آن و ماله کشیدن بر روی زشتی ها و کاستی هایش و مصرف دوباره ی آن به قیمتی بالاتر از آنچه ارزش دارد است. اما اگر به این مسایل بی توجه هستید لااقل حرفم درمورد کرم ضد آفتاب بپذیرید .


 


نظرات شما عزیزان:

FaRiD
ساعت9:29---22 ارديبهشت 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







صفحات سایت
لغتنامه ی 52 زبانه

  • علمیه
  • گور